Problematika povezave podeželja z mestom s kolesom je v neizdelanih kolesarskih poteh, ki bi to omogočale. Trenutne povezave z mestom so nevarne in skoraj onemogočajo uporabo koles za prevoz v/iz mesta v namene odhoda v službo ali za vsakdanja opravila. Za prehodno obdobje, do izgradnje kolesarskih poti, bi to deloma rešili z nosilci za kolesa, ki so pritrjeni na avtobuse javnega prometa. Ta praksa je v tujini, še posebno v ZDA, zelo razširjena (bus bike rack). lastnik kolesa si na nosilec na avtobusu kolo naloži sam.
Na ta načim bi lahko trajnostno mobilno povezali tudi oddaljeno podeželje z mestom. Sistem se lahko poveže s sitemom GO2GO in z notranjim javnim prometom npr Šempeter-Gorica. Povezali bi lahko kraje, ki so za električna kolesa predaleč izven centra mesta.
Predlagam preučitev ideje implementacije koles v javni promet in posledično testno izvedbo. (za več verjetno ni sredstev)
BISTVO PREDLOGA:
- Trajnostna mobilna povezava mesto-podeželje z uporabo koles. Tudi ljudje s podeželja lahko pridejo v mesto s svojim kolesom.
AKTIVNOSTI:
- preučitev ideje možnosti izvedbe (MONG + podjetje NOMAGO + naprimer AMZS (homologacija)
- izvedba testne aplikacije n avtobusu
- testna izvedba npr: Nova Gorica - Grgar (ni nujno)
Ideja projekta je povezava vseh krajev v MONG s središčem mesta.
ČASOVNI PLAN:
AKTIVNOSTI:
- preučitev ideje možnosti izvedbe januar-marec 2021
- izvedba testne aplikacije na avtobusu leto 2022
- testna izvedba npr: Nova Gorica - Grgar (ni nujno) leto 2022
20000 €